Week van het callcenter

Werkzoekenden een blik laten werpen op wat er allemaal mogelijk is binnen de contactcenterbranche. Dat is het doel van de ‘Week van het Callcenter’, een nieuw initiatief van het UWV en de Klantenservice Federatie. De week vindt plaats van 1 tot en met 5 juni 2009.

In de week van Pinksteren staat de contactcenterbranche op alle vestigingen van het UWV WERKbedrijf (het voormalig CWI) volop in de schijnwerpers. De werkcoaches zullen er extra aandacht schenken aan openstaande vacatures en ook vinden workshops en speeddates plaats. Tevens gaat dan een speciale website over werken in de contactcenterbranche de lucht in.

Het evenement biedt de mogelijkheid de samenwerking tussen verschillende betrokken partijen te versterken. Uiteindelijk zou dit moeten uitmonden in een aantal vaste contactpunten voor de branche in UWV WERKbedrijf-vestigingen waar veel contactcenters in de buurt zijn. Daar kunnen werkgevers vacatures dan makkelijk aanmelden.

Geplaatst door Redactie op 5 maart 2009.


Adverteer Toevoegen aan favorieten
Home Woordenboek Suggesties Partners Sitemap skywalker.nl allecallcentervacatures.nl